Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv emočního klimatu v učící se organizaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F02%3A00001733" target="_blank" >RIV/44555601:13430/02:00001733 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv emočního klimatu v učící se organizaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá vlivem emočního klimatu na učící se organizaci. Emoční klima proniká každou úrovní vzájemného lidského působení uvnitř organizace. Emocionální a racionální přístupy se v organizaci projevují současně. Dále je článek věnován vzniku, vývoji a stabilizaci emočního klimatu a jeho důsledkům. Popisuje vliv dynamiky organizace na představy, tvořivost, adaptabilitu, usnadnění nebo znemožnění procesu učení. Emoční klima ovlivňuje výkon jedince i celé organizace. Stať informuje o pokusu vytvořitvýzkumný nástroj pro potřeby měření emočního klimatu v učící se organizaci.

  • Název v anglickém jazyce

    Influence of emocional clima at learning organization

  • Popis výsledku anglicky

    Article deals with owing to emotional clime of learning organization. Emotive clime is penetrating each level of human in interference inside of organization. Emotional and rational avenues of approach are displayed at the same time. Further in article there is presented rise, development and stabilization of emotional clime and its incidence. It describes influence of organization's dynamism on notions, creativity, adaptability, facilitation or restraint learning process. Emotive clime works with individuals and whole organization achievement. Essay informs about attempt to create experimental tool for metering the emotive clime in learning organization.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F00%2FP084" target="_blank" >GA406/00/P084: Učební styl žáka - jedna z připomínek umožňující řízení učební činnosti jako aktivní konstrukci poznání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Personál

  • ISSN

    1213-8878

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    9

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    29-30

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus