Vliv emočního klimatu v učící se organizaci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F02%3A00001733" target="_blank" >RIV/44555601:13430/02:00001733 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv emočního klimatu v učící se organizaci
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá vlivem emočního klimatu na učící se organizaci. Emoční klima proniká každou úrovní vzájemného lidského působení uvnitř organizace. Emocionální a racionální přístupy se v organizaci projevují současně. Dále je článek věnován vzniku, vývoji a stabilizaci emočního klimatu a jeho důsledkům. Popisuje vliv dynamiky organizace na představy, tvořivost, adaptabilitu, usnadnění nebo znemožnění procesu učení. Emoční klima ovlivňuje výkon jedince i celé organizace. Stať informuje o pokusu vytvořitvýzkumný nástroj pro potřeby měření emočního klimatu v učící se organizaci.
Název v anglickém jazyce
Influence of emocional clima at learning organization
Popis výsledku anglicky
Article deals with owing to emotional clime of learning organization. Emotive clime is penetrating each level of human in interference inside of organization. Emotional and rational avenues of approach are displayed at the same time. Further in article there is presented rise, development and stabilization of emotional clime and its incidence. It describes influence of organization's dynamism on notions, creativity, adaptability, facilitation or restraint learning process. Emotive clime works with individuals and whole organization achievement. Essay informs about attempt to create experimental tool for metering the emotive clime in learning organization.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F00%2FP084" target="_blank" >GA406/00/P084: Učební styl žáka - jedna z připomínek umožňující řízení učební činnosti jako aktivní konstrukci poznání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Personál
ISSN
1213-8878
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
9
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
29-30
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—