Představy žáků o nekonečnu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F02%3A00001907" target="_blank" >RIV/44555601:13430/02:00001907 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Představy žáků o nekonečnu
Popis výsledku v původním jazyce
Článek popisuje dílčí výsledky rozsáhlého pedagogického výzkumu. Konstatuje, že žáci mají nesprávnou představu o pojmech konečný, nekonečný, konečně a nekonečně mnoho. Pro mnohé z nich nekonečně mnoho znamená hodně, strašně, nepředstavitelně moc.
Název v anglickém jazyce
Pupils' ideas about infinity
Popis výsledku anglicky
This contribution describes the pupils' ideas of the terms finitely and infinitely many. For most of them infinitely many means a lot of or mighty number or incredibly many.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Dva dny s didaktikou matematiky 2002
ISBN
80-7290-106-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
7-13
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—