Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sčítání číselných řad

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F02%3A00002271" target="_blank" >RIV/44555601:13430/02:00002271 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sčítání číselných řad

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje propedeutiku pojmu součet řady ve vyučování matematice na gymnáziu.

  • Název v anglickém jazyce

    Sum of nuber series

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution describes the propedeutics of the conception sum of nuber series in teaching of mathematics at grammar school.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    BA - Obecná matematika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    ACTA, Facultatis Paedagogicae Universitatis Tyrnaviensis

  • ISBN

    80-89074-51-0

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    16-20

  • Počet stran knihy

  • Název nakladatele

    Trnavská univerzita

  • Místo vydání

    Trnava

  • Kód UT WoS kapitoly