Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tvorba sylabů multijazykových kurzů pro pedagogické pracovníky základních a středních škol v rámci CŽV s ohledem na principy autonomního učení.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F06%3A00004040" target="_blank" >RIV/44555601:13430/06:00004040 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tvorba sylabů multijazykových kurzů pro pedagogické pracovníky základních a středních škol v rámci CŽV s ohledem na principy autonomního učení.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek prezentuje jedinečnou nabídku multi-jazykových profesních kurzů anglického, německého a francouzského jazyka pro učitele (ne-lingvisty) ve fázi vývoje sylabů. Grantový projekt podporovaný Evropskou unií a MŠMT se jmenuje Zlepšení profesních kompetencí učitele prostřednictvím kurzů cizího jazyka vybavených standardními a elektronickými materiály a spadá do rámce celoživotního vzdělávání pedagogů zaměstnaných v základních a středních školách. Tým participující na projektu má působiště na Centrujazykové přípravy Pedagogické fakulty univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem. nedílnou součástí příspěvku je popis vzniku myšlenky , vývoj osnov a hlavní principy, jimiž se řídí tvorba učebních materiálů. autorka prezentuje zjevnou paralelu mezi cílovou skupinou dospělých profesionálů a jejich specifickými cizojazyčnými profesními potřebami, které předurčují nezbytnost autonomního přístupu a autonomního učení.

  • Název v anglickém jazyce

    Autonomous Learning Principles Applied within the Process of Multi-language Career Courses for Basic and Secondary School Teachers in the Frame of Life-long Learning

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents a unique set of professional language courses of English, German, and French for teachers (non-linguists) in the process of the course curricula development. The project The Improvement of Teachers? Professional Competence by Means ofForeign Language Courses Provided with Standard and Electronic Materials has been supported by the European Union and Ministry of Education grant and falls into the frame of live-long education for pedagogues working at basic and secondary schools. The project team resides at The Centre of Foreign languages at the faculty of Education, Jan Evangelista Purkyne University in Usti nad Labem, Czech Republic. The description of the idea generation, development of curricula and main principles upon which thecreation of the teaching materials has been conducted are part and parcel of the paper. The author presents an obvious relation between the target group of adult professionals and their specific professional language needs, which predeter

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Autonomie a cizojazyčná výchova

  • ISBN

    80-210-4164-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku