Tvorba sylabů multijazykových kurzů pro pedagogické pracovníky základních a středních škol v rámci CŽV s ohledem na principy autonomního učení.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F06%3A00004040" target="_blank" >RIV/44555601:13430/06:00004040 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Tvorba sylabů multijazykových kurzů pro pedagogické pracovníky základních a středních škol v rámci CŽV s ohledem na principy autonomního učení.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje jedinečnou nabídku multi-jazykových profesních kurzů anglického, německého a francouzského jazyka pro učitele (ne-lingvisty) ve fázi vývoje sylabů. Grantový projekt podporovaný Evropskou unií a MŠMT se jmenuje Zlepšení profesních kompetencí učitele prostřednictvím kurzů cizího jazyka vybavených standardními a elektronickými materiály a spadá do rámce celoživotního vzdělávání pedagogů zaměstnaných v základních a středních školách. Tým participující na projektu má působiště na Centrujazykové přípravy Pedagogické fakulty univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem. nedílnou součástí příspěvku je popis vzniku myšlenky , vývoj osnov a hlavní principy, jimiž se řídí tvorba učebních materiálů. autorka prezentuje zjevnou paralelu mezi cílovou skupinou dospělých profesionálů a jejich specifickými cizojazyčnými profesními potřebami, které předurčují nezbytnost autonomního přístupu a autonomního učení.
Název v anglickém jazyce
Autonomous Learning Principles Applied within the Process of Multi-language Career Courses for Basic and Secondary School Teachers in the Frame of Life-long Learning
Popis výsledku anglicky
The paper presents a unique set of professional language courses of English, German, and French for teachers (non-linguists) in the process of the course curricula development. The project The Improvement of Teachers? Professional Competence by Means ofForeign Language Courses Provided with Standard and Electronic Materials has been supported by the European Union and Ministry of Education grant and falls into the frame of live-long education for pedagogues working at basic and secondary schools. The project team resides at The Centre of Foreign languages at the faculty of Education, Jan Evangelista Purkyne University in Usti nad Labem, Czech Republic. The description of the idea generation, development of curricula and main principles upon which thecreation of the teaching materials has been conducted are part and parcel of the paper. The author presents an obvious relation between the target group of adult professionals and their specific professional language needs, which predeter
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Autonomie a cizojazyčná výchova
ISBN
80-210-4164-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—