Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zvyšování úrovně profesních kompetencí pedagogických pracovníků a studentů učitelství prostřednictvím kurzů cizího jazyka zaměřených na odborný jazyk.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F07%3A00004042" target="_blank" >RIV/44555601:13430/07:00004042 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zvyšování úrovně profesních kompetencí pedagogických pracovníků a studentů učitelství prostřednictvím kurzů cizího jazyka zaměřených na odborný jazyk.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou zvyšování profesních kompetencí pedagogických pracovníků a studentů učitelství prostřednictvím kurzů odborného cizího jazyka. Součástí textu je vymezení pojmu odborný cizí jazyk a jeho specifikace ve vztahu k pedagogicképrofesi a studiu oboru učitelství. Jsou zde vyjmenovány oblasti profesního rozvoje pedagogů které přímo souvisí s využitím jazykových dovedností. V další části příspěvku autorka prezentuje proces tvorby sylabů nových multi-jazykových profesních kurzů pro pedagogy v praxi a jejich možné využití v kurzech cizího jazyka pro studenty učitelství. Pro ilustraci je tento nový kurz v závěru příspěvku stručně popsán a následován tabulkou s tématy k jednotlivých sylabům.

  • Název v anglickém jazyce

    Teachers' and Teacher Trainees' competence growth through the Means of Professional Foreign Language Courses

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the issue of professional competence development of teachers and teacher trainees through the courses of Foreign Language for Specific Purposes. The definition of the concept Foreign Language for Specific Purposes and its specification regarding teaching profession and teacher training is part and parcel of the text as well as the list of three different parts of teachers? professional development interconnected with the use of teachers? and trainees? foreign language skills. In thenext part of the paper the author presents process of the syllabi forming for new multi-lingual professional courses for teachers and their possible use within the frame of the foreign language courses for teacher trainees. For demonstration purpose thebrief description and the new course syllabi table is shown in the end of the paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Multidisciplinární postupy pomáhajících profesí

  • ISBN

    978-80-7044-858-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    1. 1. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku