Žák primární školy a jeho poznávání světa
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F09%3A00005255" target="_blank" >RIV/44555601:13430/09:00005255 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Žák primární školy a jeho poznávání světa
Popis výsledku v původním jazyce
Studie se zabývá problematikou nově koncipované vzdělávací oblastí Člověk a jeho svět v RVP ZV, která preferuje kvalitu osvojených dovedností před obsahem učiva. Mezi nové požadavky patří zejména požadavek na vyváženost poznatkové a činnostní složky učiva, na vyváženost a přiměřenost vzdělávacího obsahu ve vzdělávacích obdobích či ročnících, vytváření logické struktury učiva. Významnou roli hrají i vztahy mezi výchovným a sociálním hlediskem
Název v anglickém jazyce
A pupil primary school, and his awareness of the world
Popis výsledku anglicky
The study deals with the newly designed training area man and his world in RVP ZV, who prefers the quality of skills acquired from the content of the curriculum. The new requirements include in particular the requirement to balance knowledge base and activity component of the curriculum, the balance and appropriateness of training content in training periods or years, creating the logical structure of the curriculum. An important role and the relationship between educational and social aspect.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Aktuální otázky vysokoškolské přípravy pedagogických pracovníků.
ISBN
978-80-7414-193-5
Počet stran výsledku
24
Strana od-do
—
Počet stran knihy
352
Název nakladatele
Pedagogická fakulta UJEP
Místo vydání
Ústí nad Labem
Kód UT WoS kapitoly
—