Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Žák primární školy a jeho poznávání světa

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F09%3A00005255" target="_blank" >RIV/44555601:13430/09:00005255 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Žák primární školy a jeho poznávání světa

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie se zabývá problematikou nově koncipované vzdělávací oblastí Člověk a jeho svět v RVP ZV, která preferuje kvalitu osvojených dovedností před obsahem učiva. Mezi nové požadavky patří zejména požadavek na vyváženost poznatkové a činnostní složky učiva, na vyváženost a přiměřenost vzdělávacího obsahu ve vzdělávacích obdobích či ročnících, vytváření logické struktury učiva. Významnou roli hrají i vztahy mezi výchovným a sociálním hlediskem

  • Název v anglickém jazyce

    A pupil primary school, and his awareness of the world

  • Popis výsledku anglicky

    The study deals with the newly designed training area man and his world in RVP ZV, who prefers the quality of skills acquired from the content of the curriculum. The new requirements include in particular the requirement to balance knowledge base and activity component of the curriculum, the balance and appropriateness of training content in training periods or years, creating the logical structure of the curriculum. An important role and the relationship between educational and social aspect.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Aktuální otázky vysokoškolské přípravy pedagogických pracovníků.

  • ISBN

    978-80-7414-193-5

  • Počet stran výsledku

    24

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    352

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta UJEP

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Kód UT WoS kapitoly