Didaktické aspekty výuky grafologie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F09%3A00005596" target="_blank" >RIV/44555601:13430/09:00005596 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Didaktické aspekty výuky grafologie
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek řeší obsahovou, ale i realizační část výuky grafologie v učitelských studijních programech na PF UJEP. Zabývá se didaktickou koncepcí kurzu se zaměřením na identifikaci komunikační ostýchavosti v písmu žáků a v podobných projektivních výtvorech.
Název v anglickém jazyce
Didactic aspects of teaching graphology
Popis výsledku anglicky
The contribution addresses the content, but feasibility of graphology in teacher education programs have PF UJEP. It deals with the concept teaching the course with a focus on identifiting of communication shyness in writing od pupils in similar projective creations.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0367" target="_blank" >GA406/09/0367: Tvorba, validizace a standardizace nástroje pro diagnostiku delikventního chování</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální otázky vysokoškolské přípravy pedagogických pracovníků
ISBN
978-80-7414-193-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem
Místo vydání
Ústí nad Labem
Místo konání akce
Ústí nad Labem
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—