Škola, rodina a formy spolupráce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F10%3A00005621" target="_blank" >RIV/44555601:13430/10:00005621 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Škola, rodina a formy spolupráce
Popis výsledku v původním jazyce
Studie se opírá o výsledky výzkumného šetření zaměřeného na zkoumání vztahů pedagogických pracovníků a rodičů v mateřské škole. Podnětné prostředí, klima školy, otevřená komunikace a dobré vztahy jsou podmínkou pro spolupráci obou skupin.
Název v anglickém jazyce
School, family and forms of cooperation
Popis výsledku anglicky
The study is based on the results of research investigations aimed at examining the relationship of teaching staff and parents in kindergarten. Stimulating environment, school climate, open communication and good relations are a prerequisite for the cooperation of both groups.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Preprimární edukace v psychologických, pedagogických a sociálních souvislostech.
ISBN
978-80-227-3228-4
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Počet stran knihy
117
Název nakladatele
Slovenská technická univerzita v Bratislave
Místo vydání
Bratislava
Kód UT WoS kapitoly
—