Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prohlubování společenské nepřijatelnosti poruch chování jako problém pro speciální pedagogiku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F12%3A43884059" target="_blank" >RIV/44555601:13430/12:43884059 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Prohlubování společenské nepřijatelnosti poruch chování jako problém pro speciální pedagogiku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou poruch chování u jedinců v období adolescence a juvenility. Konkrétně analyzuje prohlubování společenské nepřijatelnosti poruch chování, jako problém pro praxi speciální pedagogiky. Speciální pedagogika má v průběhu vývoje jedince, a případné eskalace jeho společensky nežádoucího až nepřijatelného chování různé cíle, úkoly, a také možnosti. Konstatování a závěry vycházejí z dlouholeté praxe a zkušeností z práce s mládeží s různými poruchami chování, včetně delikvence. Jsou podloženy výsledky výzkumných šetření, které byly realizovány u delikventní mládeže. Mohou být inspirativní, a jsou využitelné ve speciálně pedagogické praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    Deterioration of behavioral disorders as a problem for special education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with behavior disorders in individuals in adolescence and juvenility. Specifically, analyzes the deterioration of social unacceptability at behavioral disorders, as a problem for the practice of special education. Special education has inthe course of individual development, and its possible escalation of socially undesirable behavior, various objectives, goals, and possibility. The finding and conclusions are based on practice and experience of working with young people with a varietyof behavioral problems, including delinquency. They are supported by the results of research investigations, which were conducted at delinquent youth. They can be inspirational, and are useful in special education practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0367" target="_blank" >GA406/09/0367: Tvorba, validizace a standardizace nástroje pro diagnostiku delikventního chování</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Speciálna pedagogika na Slovensku v kontexte rokov 1967 - 2012

  • ISBN

    978-80-89256-94-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    28-32

  • Název nakladatele

    IRIS

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Pedagogická fakulta UK Bratislava

  • Datum konání akce

    3. 10. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku