Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Princip názornosti ve výuce českého jazyka a literatury

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F12%3A43884319" target="_blank" >RIV/44555601:13430/12:43884319 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Princip názornosti ve výuce českého jazyka a literatury

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marie Hádková definuje a analyzuje pozici ostenze ve výukovém dialogu; podtrhuje možnosti efektivního využití ostenze právě v tomto typu dialogu. Václav Jindráček se zaměřuje na ostenzi v didaktické komunikaci s uměleckou literaturou. Oba autoři formulovali svá na výstupech primárního výzkumu založená doporučení určená jak pregraduální, tak postgraduální přípravě učitelů českého jazyka a literatury.

  • Název v anglickém jazyce

    The Principles of Object Teaching in the Subject "Czech language and Literature"

  • Popis výsledku anglicky

    Marie Hádková defines and analyzes the position of ostensity in instruction dialogue, making evident the possibilities which its use can provide to the benefit of just such a dialogue. Václav Jindráček focuses on ostension in didactic literary communication. Both the authors formulated their recommendations based on the results of their primary research (realized at schools) for both pre and post graduate preparation of teachers of Czech language and literature.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7414-469-1

  • Počet stran knihy

    144

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta UJEP

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Kód UT WoS knihy