Princip názornosti ve výuce českého jazyka a literatury
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F12%3A43884319" target="_blank" >RIV/44555601:13430/12:43884319 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Princip názornosti ve výuce českého jazyka a literatury
Popis výsledku v původním jazyce
Marie Hádková definuje a analyzuje pozici ostenze ve výukovém dialogu; podtrhuje možnosti efektivního využití ostenze právě v tomto typu dialogu. Václav Jindráček se zaměřuje na ostenzi v didaktické komunikaci s uměleckou literaturou. Oba autoři formulovali svá na výstupech primárního výzkumu založená doporučení určená jak pregraduální, tak postgraduální přípravě učitelů českého jazyka a literatury.
Název v anglickém jazyce
The Principles of Object Teaching in the Subject "Czech language and Literature"
Popis výsledku anglicky
Marie Hádková defines and analyzes the position of ostensity in instruction dialogue, making evident the possibilities which its use can provide to the benefit of just such a dialogue. Václav Jindráček focuses on ostension in didactic literary communication. Both the authors formulated their recommendations based on the results of their primary research (realized at schools) for both pre and post graduate preparation of teachers of Czech language and literature.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7414-469-1
Počet stran knihy
144
Název nakladatele
Pedagogická fakulta UJEP
Místo vydání
Ústí nad Labem
Kód UT WoS knihy
—