Pedagogy and Metanarratives: Educating in Postmodern Situation
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F12%3A43884812" target="_blank" >RIV/44555601:13430/12:43884812 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Pedagogy and Metanarratives: Educating in Postmodern Situation
Popis výsledku v původním jazyce
This paper deals with historical-philosophical relationship between the so-called metanarratives and pedagogy, in the context of post-modern crisis of trust. The goal of the paper is to outline possible constructive responses to the postmodern paradigm change, from a pedagogical point of view.
Název v anglickém jazyce
Pedagogy and Metanarratives: Educating in Postmodern Situation
Popis výsledku anglicky
This paper deals with historical-philosophical relationship between the so-called metanarratives and pedagogy, in the context of post-modern crisis of trust. The goal of the paper is to outline possible constructive responses to the postmodern paradigm change, from a pedagogical point of view.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
e-Pedagogium
ISSN
1213-7499
e-ISSN
—
Svazek periodika
2012
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
84-92
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—