Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pedagogy and Metanarratives: Educating in Postmodern Situation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F12%3A43884812" target="_blank" >RIV/44555601:13430/12:43884812 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Pedagogy and Metanarratives: Educating in Postmodern Situation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with historical-philosophical relationship between the so-called metanarratives and pedagogy, in the context of post-modern crisis of trust. The goal of the paper is to outline possible constructive responses to the postmodern paradigm change, from a pedagogical point of view.

  • Název v anglickém jazyce

    Pedagogy and Metanarratives: Educating in Postmodern Situation

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with historical-philosophical relationship between the so-called metanarratives and pedagogy, in the context of post-modern crisis of trust. The goal of the paper is to outline possible constructive responses to the postmodern paradigm change, from a pedagogical point of view.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    e-Pedagogium

  • ISSN

    1213-7499

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2012

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    84-92

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus