Culture Education - Roots, Trends and Contemporary Practice in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F12%3A43884903" target="_blank" >RIV/44555601:13430/12:43884903 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Culture Education - Roots, Trends and Contemporary Practice in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
The article sets a task to introduce the theory and practice in field of Culture Education in the Czech Republic today. At the beginning, the roots of Czech Culture Education are described. Further on, the contemporary practice and trends in field of thediscipline are outlined. At the end of the article we are trying to summarize the up-today knowledge and settle few suggestions for further research in above mentioned field.
Název v anglickém jazyce
Culture Education - Roots, Trends and Contemporary Practice in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The article sets a task to introduce the theory and practice in field of Culture Education in the Czech Republic today. At the beginning, the roots of Czech Culture Education are described. Further on, the contemporary practice and trends in field of thediscipline are outlined. At the end of the article we are trying to summarize the up-today knowledge and settle few suggestions for further research in above mentioned field.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Current Trends in Educational Science and Practice III.
ISBN
978-86-6191-012-8
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
9-25
Počet stran knihy
164
Název nakladatele
Teachers' Training Faculty
Místo vydání
Užice
Kód UT WoS kapitoly
—