Prvky meditace v práci školního intervenčního týmu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F13%3A43885046" target="_blank" >RIV/44555601:13430/13:43885046 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Prvky meditace v práci školního intervenčního týmu
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola pojednává o možnostech školního intervenčního týmu při řešení konfliktů na různé úrovni sporů za použití prvků mediace. Vymezeny jsou základní možnosti vzniku konfliktní situace a jejího možného řešení v obecné i konkrétnější rovině. Zpracovánaje zde dvouvrstvá koncepce řešení, zabývající se činností pedagoga, intervenčního týmu, školního vyjednavače a školního mediátora.
Název v anglickém jazyce
Mediation Elements at Work School Intervention Team
Popis výsledku anglicky
The article discusses the possibilities of the school intervention team in resolving conflicts on different levels of resolution for use of mediation. Defined the basic possibility of a conflict situation and its possible solutions in general and specific terms. Processed is two-layer design solutions, dealing with the activities of teachers, intervention team, school and school negotiator, mediator.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Mediace a možnosti využití v praxi
ISBN
978-80-247-4109-3
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
365-379
Počet stran knihy
512
Název nakladatele
Grada
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—