Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti výuky syntaktických struktur prostřednictvím obrazového materiálu ve výuce dějepisu: Příspěvek k transformaci obsahu v psychodidaktické úrovni

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F13%3A43885221" target="_blank" >RIV/44555601:13430/13:43885221 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti výuky syntaktických struktur prostřednictvím obrazového materiálu ve výuce dějepisu: Příspěvek k transformaci obsahu v psychodidaktické úrovni

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek nastiňuje možnosti postupů práce s názorným materiálem ve výuce dějepisu s cílem obohatit přístupy transformace obsahů spadající do psychodidaktické úrovně při rozvíjení oborových kompetencí. Cílem je upozornit na specifika a potenciál práce sobrazovým materiálem ve výuce v kontextu hraničních disciplín zabývajících se intrapsychickými funkcemi a procesy mozku žáka.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibility of teaching syntactic structures through visual materials in teaching history: Contribution to transform the educational content in psychodidactic level

  • Popis výsledku anglicky

    The paper outlines the possibility of promotion school work with illustrative material in teaching history in order to enrich approaches to transform the educational content within the psychodidactic level in the development of professional competencies.The aim of this text is to draw attention to the specifics of potential work with the visual material in the teaching in the context of border discilines dealing with psychogical functions of learner.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/7AMB12SK040" target="_blank" >7AMB12SK040: Psychodidaktické pojetí kurikulárního a mediačního kontextu edukace</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Psychodidaktické pojetí kurikulárního a mediačního kontextu edukace

  • ISBN

    978-80-7414-658-9

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    181-198

  • Počet stran knihy

    289

  • Název nakladatele

    Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Kód UT WoS kapitoly