Možnosti výuky syntaktických struktur prostřednictvím obrazového materiálu ve výuce dějepisu: Příspěvek k transformaci obsahu v psychodidaktické úrovni
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F13%3A43885221" target="_blank" >RIV/44555601:13430/13:43885221 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti výuky syntaktických struktur prostřednictvím obrazového materiálu ve výuce dějepisu: Příspěvek k transformaci obsahu v psychodidaktické úrovni
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek nastiňuje možnosti postupů práce s názorným materiálem ve výuce dějepisu s cílem obohatit přístupy transformace obsahů spadající do psychodidaktické úrovně při rozvíjení oborových kompetencí. Cílem je upozornit na specifika a potenciál práce sobrazovým materiálem ve výuce v kontextu hraničních disciplín zabývajících se intrapsychickými funkcemi a procesy mozku žáka.
Název v anglickém jazyce
Possibility of teaching syntactic structures through visual materials in teaching history: Contribution to transform the educational content in psychodidactic level
Popis výsledku anglicky
The paper outlines the possibility of promotion school work with illustrative material in teaching history in order to enrich approaches to transform the educational content within the psychodidactic level in the development of professional competencies.The aim of this text is to draw attention to the specifics of potential work with the visual material in the teaching in the context of border discilines dealing with psychogical functions of learner.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/7AMB12SK040" target="_blank" >7AMB12SK040: Psychodidaktické pojetí kurikulárního a mediačního kontextu edukace</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Psychodidaktické pojetí kurikulárního a mediačního kontextu edukace
ISBN
978-80-7414-658-9
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
181-198
Počet stran knihy
289
Název nakladatele
Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem
Místo vydání
Ústí nad Labem
Kód UT WoS kapitoly
—