Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Formativní vliv školy v kontextu sociálního a etnického prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F13%3A43885598" target="_blank" >RIV/44555601:13430/13:43885598 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Formativní vliv školy v kontextu sociálního a etnického prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V této kapitole se autorka zabývá analýzou sociálního prostředí žáků zejména z minoritních skupin, u kterých se učitelé mohou potýkat se vzdělávacími blokádami spojených s odlišným sociokulturním prostředím. V závěru kapitoly jsou formulovány strategie kjejich překonávání.

  • Název v anglickém jazyce

    The formativ influence of school in the social and etnic context

  • Popis výsledku anglicky

    In this chapter , the author analyzes the social background of pupils from minority groups, especially where teachers can deal with educational blockages associated with different social and cultural environment. At the end of the chapter are formulatedstrategies to overcome them.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Možnosti a způsoby práce se žáky základní školy v období pubescence

  • ISBN

    978-80-7414-538-4

  • Počet stran výsledku

    29

  • Strana od-do

    67-95

  • Počet stran knihy

    101

  • Název nakladatele

    Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Kód UT WoS kapitoly