Schopnosti žáků tvůrčím způsobem využívat anologický výraz jako zdroj specifického poznávání a rozvíjení expresivní kompetence.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F14%3A43885912" target="_blank" >RIV/44555601:13430/14:43885912 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Schopnosti žáků tvůrčím způsobem využívat anologický výraz jako zdroj specifického poznávání a rozvíjení expresivní kompetence.
Popis výsledku v původním jazyce
Článek informuje o výtvarném projektu, který si kladl za cíl rozvíjení expresivní kompetence dětí skrze jejich schopnost tvůrčího využívání analogického výrazu jako zdroje specifického poznání. Projekt probíhal v rámci běžné výuky výtvarné výchovy v 6. ročníku na Masarykově ZŠ a MŠ Krupka v okrese Teplice.
Název v anglickém jazyce
Students' ability to creatively use theanalogousexpression as a source ofspecificknowledge and developingexpressiveskills.
Popis výsledku anglicky
This paper reports on an art project, which aimed to develop expressive skills of children through their ability to use creatively an analogous expression as a source of specific knowledge. The project was conducted in the usual art lessons in the 6th year of primary school at Masaryk nursery and primary school Krupka in Teplice.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Výtvarná výchova
ISSN
1210-3691
e-ISSN
—
Svazek periodika
54
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
6-12
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—