Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Schopnosti žáků tvůrčím způsobem využívat anologický výraz jako zdroj specifického poznávání a rozvíjení expresivní kompetence.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F14%3A43885912" target="_blank" >RIV/44555601:13430/14:43885912 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Schopnosti žáků tvůrčím způsobem využívat anologický výraz jako zdroj specifického poznávání a rozvíjení expresivní kompetence.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek informuje o výtvarném projektu, který si kladl za cíl rozvíjení expresivní kompetence dětí skrze jejich schopnost tvůrčího využívání analogického výrazu jako zdroje specifického poznání. Projekt probíhal v rámci běžné výuky výtvarné výchovy v 6. ročníku na Masarykově ZŠ a MŠ Krupka v okrese Teplice.

  • Název v anglickém jazyce

    Students' ability to creatively use theanalogousexpression as a source ofspecificknowledge and developingexpressiveskills.

  • Popis výsledku anglicky

    This paper reports on an art project, which aimed to develop expressive skills of children through their ability to use creatively an analogous expression as a source of specific knowledge. The project was conducted in the usual art lessons in the 6th year of primary school at Masaryk nursery and primary school Krupka in Teplice.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Výtvarná výchova

  • ISSN

    1210-3691

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    54

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    6-12

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus