Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metody využívání her v matematice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F14%3A43886174" target="_blank" >RIV/44555601:13430/14:43886174 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metody využívání her v matematice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V současné době jsou hry využívány při vyučování matematice zejména z motivačních důvodů případně pro zopakování probraného učiva. Hry jsou často do hodin zařazovány náhodně, nejsou předem dána kritéria výběru her a opomíjený je také rozbor průběhu hry,který může být z didaktického hlediska nejnosnější. Náš příspěvek popisuje, na základě čeho je možné hry do výuky volit, jakým způsobem je možné je použít v prostředí základní školy a jak je možné hry využít také na středních a vysokých školách v případě, že se chceme zaměřit na komplikovanější učivo

  • Název v anglickém jazyce

    Methods of using the games in mathematics

  • Popis výsledku anglicky

    Games are nowadays used in teaching mathematics, mostly as motivation or as revision of curriculum already learned. The games are randomly involved into classes, there is no criteria of choosing a game as well as the analysis of the game flow, which canbe worth from the didactic point of view. Our contribution describes on what basis it is possible to choose games for a class, what method is possible to use in elementary (primary) school, and how it is possible to use them at high schools and universities if we want to concentrate on more complicated studies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MMK 2014

  • ISBN

    978-80-87952-07-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    1824-1832

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    15. 12. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku