Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Determinanty inkluzivního vzdělávání dětí s ADHD.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F15%3A43887310" target="_blank" >RIV/44555601:13430/15:43887310 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://inkluze.ujep.cz/files/determinanty_vzdelavani_s_adhd_web_fin.pdf" target="_blank" >http://inkluze.ujep.cz/files/determinanty_vzdelavani_s_adhd_web_fin.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Determinanty inkluzivního vzdělávání dětí s ADHD.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie Determinanty inkluzivního vzdělávání dětí s ADHD se zaměřuje na problematiku inkluzivního vzdělávání žáků se syndromem ADHD. Vychází z vývojové variability těchto dětí a indikuje souvislost mezi jejich osobnostním rozvojem a sociální interakcípředevším v prostředí mateřské a základní školy. Rozvíjí ověřené pedagogické postupy a intervence vhodné pro vzdělávání dětí s touto poruchou. Důraz je kladen na osobnost učitele jakožto nejvýznamnějšího činitele funkčního procesu inkluzivní edukace žáka s ADHD. Poukazuje na nezbytnost edukačně-intervenčního zaměření výukového procesu směrem osobnostní a sociální výchovy těchto dětí a současné reedukace jejich případných specifických poruch učení coby časté komorbidity ADHD. Metodou dotazníkového šetření byly na vzorku 240 respondentů z mateřských, základních a praktických škol zjišťovány znalosti pedagogů o inkluzivní edukaci dětí a žáků s ADHD. Dotazník se skládal ze tří částí - popisných údajů o respondentovi, standardizovaného a pr

  • Název v anglickém jazyce

    Determinants of the inclusive education of children with ADHD

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph Determinants of the inclusive education of children with ADHD focuses on issues of the inclusive education of pupils with ADHD. Based on the developmental variability of these children, it indicates a relationship between their personal development and social interaction, especially in the environment of nursery and primary schools. There are developed proven pedagogical techniques and interventions appropriate to the education of children with this disorder. Emphasis is given to the personality of teacher who is the most important factor of the functional process of inclusive education of pupils with ADHD. The need is highlighted for both intervention and education process oriented towards personal and social education of these childrenwith simultaneous reeducation of any of their specific learning disorders as a frequent comorbidity with ADHD. A knowledge of teachers about inclusive education of pupils with ADHD was surveyed in sample of 240 respondents from kindergart

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7414-934-4

  • Počet stran knihy

    239

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Kód UT WoS knihy