Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tvorba, řemeslo a design

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F18%3A43894173" target="_blank" >RIV/44555601:13430/18:43894173 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tvorba, řemeslo a design

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek reaguje na text &quot;Řemeslo, marginalizovaný potenciál všeobecného vzdělávání&quot;, publikovaný v časopise Výtvarná výchova. Upozorňuje na to, že oblast řemesla neposkytuje koncepční zázemí srovnatelné s oborem výtvarná výchova. Navrhuje opustit oblast &quot;řemesla&quot; a využití inovativních materiálových a rukodělných řešení hledat v materiálových metaforách oblastí designu a umění. Připomíná odluku umění a řemesla a zdůrazňuje nezastupitelnou roli kontextu a struktury.

  • Název v anglickém jazyce

    Creation, craft and design

  • Popis výsledku anglicky

    The article reacts to the text &quot;Craft, marginalized potential of general education&quot;, published in the journal Art Educatio. He points out that the area of craft does not provide a conceptual background comparable to art education. He proposes to leave the area of &quot;craft&quot; and to use innovative material and hand-crafted solutions to look in the field of design and art in material metaphors. It reminds of the separation of art and craft and emphasizes the irreplaceable role of context and structure.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Výtvarná výchova

  • ISSN

    1210-3691

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    58

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1-2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    20-35

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus