Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití vrstevnického vyučování při realizaci environmentálně zaměřeného projektu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F18%3A43894462" target="_blank" >RIV/44555601:13430/18:43894462 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2018/05/PBE_2018_final.pdf" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2018/05/PBE_2018_final.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití vrstevnického vyučování při realizaci environmentálně zaměřeného projektu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek představuje návrh, realizaci a hodnocení environmentálního programu pro žáky základní školy, který byl vytvořen metodou projektové výuky s využitím vzájemného vzdělávání. To bylo navrženo a vytvořeno žáky ve věku 8-17 let pro své spolužáky. Žáci získali informace o třídění a předcházení vzniku odpadů, recyklaci, vermicompostingu, kultivaci palmového oleje nebo okyselování oceánů jinými formami a metodami, než kolik používali. Projekt byl realizován pro 120 žáků ve věku od 7 do 12 let s využitím dotazníku jako hodnotícího nástroje.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of peer teaching in the implementation of an environmentally-focused project

  • Popis výsledku anglicky

    The paper introduces the design, implementation and evaluation of the environmental program for pupils of primary school, which was created by the method of project teaching using the use of peer education. It was designed and created by pupils aged 8-17 for their classmates. Pupils gained information on sorting and waste prevention, recycling, vermicomposting, palm oil cultivation, or ocean acidification by other forms and methods than they used to. The project was implemented for 120 pupils aged between 7 and 12 years, using the questionnaire as the evaluation tool.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Projektové vyučování v přírodovědných předmětech XV

  • ISBN

    978-80-7290-980-3

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    152-158

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    2. 11. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000455249900017