Využití vrstevnického vyučování při realizaci environmentálně zaměřeného projektu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F18%3A43894462" target="_blank" >RIV/44555601:13430/18:43894462 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2018/05/PBE_2018_final.pdf" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2018/05/PBE_2018_final.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití vrstevnického vyučování při realizaci environmentálně zaměřeného projektu
Popis výsledku v původním jazyce
Článek představuje návrh, realizaci a hodnocení environmentálního programu pro žáky základní školy, který byl vytvořen metodou projektové výuky s využitím vzájemného vzdělávání. To bylo navrženo a vytvořeno žáky ve věku 8-17 let pro své spolužáky. Žáci získali informace o třídění a předcházení vzniku odpadů, recyklaci, vermicompostingu, kultivaci palmového oleje nebo okyselování oceánů jinými formami a metodami, než kolik používali. Projekt byl realizován pro 120 žáků ve věku od 7 do 12 let s využitím dotazníku jako hodnotícího nástroje.
Název v anglickém jazyce
The use of peer teaching in the implementation of an environmentally-focused project
Popis výsledku anglicky
The paper introduces the design, implementation and evaluation of the environmental program for pupils of primary school, which was created by the method of project teaching using the use of peer education. It was designed and created by pupils aged 8-17 for their classmates. Pupils gained information on sorting and waste prevention, recycling, vermicomposting, palm oil cultivation, or ocean acidification by other forms and methods than they used to. The project was implemented for 120 pupils aged between 7 and 12 years, using the questionnaire as the evaluation tool.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Projektové vyučování v přírodovědných předmětech XV
ISBN
978-80-7290-980-3
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
152-158
Název nakladatele
Univerzita Karlova
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
2. 11. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000455249900017