Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Lexical proficiency in Academic English: Ways of testing, modelling, and enhancing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F19%3A43895006" target="_blank" >RIV/44555601:13430/19:43895006 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://pdf.uhk.cz/hkjas/pi/pdf/vol6nr2_2019.pdf#page=53" target="_blank" >http://pdf.uhk.cz/hkjas/pi/pdf/vol6nr2_2019.pdf#page=53</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Lexical proficiency in Academic English: Ways of testing, modelling, and enhancing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This contribution discusses findings from two different experiments concerning the lexical proficiency of L2 learners in a series of word recognition tests. Learners with different L1 (with widely divergent phonological inventories) are examined, setting out from observations of student lexical use in academic writing. It is hypothesized that the L2 has a decisive influence on the processing of phonologically implausible non-words.

  • Název v anglickém jazyce

    Lexical proficiency in Academic English: Ways of testing, modelling, and enhancing

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution discusses findings from two different experiments concerning the lexical proficiency of L2 learners in a series of word recognition tests. Learners with different L1 (with widely divergent phonological inventories) are examined, setting out from observations of student lexical use in academic writing. It is hypothesized that the L2 has a decisive influence on the processing of phonologically implausible non-words.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60203 - Linguistics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Anglophone Studies

  • ISSN

    2336-3347

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    6

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    50-59

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus