Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Míry věcné významnosti s intervaly spolehlivosti a ukázky jejich využití v pedagogické praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F21%3A43896333" target="_blank" >RIV/44555601:13430/21:43896333 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/44555601:13440/21:43896333 RIV/00216208:11230/21:10439999

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/2412/2205" target="_blank" >https://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/2412/2205</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/SP2021-3-6" target="_blank" >10.5817/SP2021-3-6</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Míry věcné významnosti s intervaly spolehlivosti a ukázky jejich využití v pedagogické praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předložený článek je teoreticko-metodologického charakteru a pojednává o možnostech využití měr věcné významnosti a jejich intervalů spolehlivosti na příkladu didaktických testů jako jedné z klíčových metod pedagogického výzkumu. Svým obsahem je možné jej rozdělit do tří částí. V první části je blíže popsána a komparována problematika používání statistické a věcné významnosti. Následně se text v obecné rovině věnuje základním mírám věcné významnosti a v neposlední části pak otázce jejich praktického využití včetně intervalů spolehlivosti. V závěru se autoři snaží prezentované informace kriticky zhodnotit a syntetizovat. Autoři si kladou za cíl přiblížit tuto problematiku čtenářům natolik, aby byli schopni se dané otázce sami věnovat a využívat zmiňované analýzy ve svých výzkumech.

  • Název v anglickém jazyce

    Measures of effect size with confidence intervals and examples of their use in pedagogical practice

  • Popis výsledku anglicky

    The presented article has a theoretical and methodological character and discusses the possibilities of using measures of effect size (including their confidence intervals) on the example of tests in education. Its content can be divided into three parts. The first part describes and compares the issue of using statistical significance and measures effect size. Subsequently, the text deals with the basic measures of effect size and, last but not least, the question of their using. In conclusion, the authors try to critically evaluate and synthesize the presented information. The authors aim to bring this issue closer to the readers so that they are able to address the issue themselves and use the mentioned analyses in their research. The entire presentation of data is performed on the basis of real data.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia paedadogica

  • ISSN

    1803-7437

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    26

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    35

  • Strana od-do

    131-165

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85123353864