Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Comparison of Self-Concept and Self-Perceived School Success of Children with Foster Home or Family Upbringing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F21%3A43896761" target="_blank" >RIV/44555601:13430/21:43896761 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://repozytorium.ur.edu.pl/bitstream/handle/item/7442/6%20tirp%c3%a1k-comparison.pdf?sequence=1&isAllowed=y" target="_blank" >https://repozytorium.ur.edu.pl/bitstream/handle/item/7442/6%20tirp%c3%a1k-comparison.pdf?sequence=1&isAllowed=y</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15584/jetacomps.2021.2.6" target="_blank" >10.15584/jetacomps.2021.2.6</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Comparison of Self-Concept and Self-Perceived School Success of Children with Foster Home or Family Upbringing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This study is concerned with comparing the self-concept and self-perceived school success of children aged 10-15 years growing up in foster homes or in family environments. The research was carried out using the standardized Student&apos;s Perception of Ability Scale (SPAS) questionnaire (Matějček, Vágnerová, 1992), applied to a sample cohort of 178 selected respondents. The article reflects key aspects relating to this research.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of Self-Concept and Self-Perceived School Success of Children with Foster Home or Family Upbringing

  • Popis výsledku anglicky

    This study is concerned with comparing the self-concept and self-perceived school success of children aged 10-15 years growing up in foster homes or in family environments. The research was carried out using the standardized Student&apos;s Perception of Ability Scale (SPAS) questionnaire (Matějček, Vágnerová, 1992), applied to a sample cohort of 178 selected respondents. The article reflects key aspects relating to this research.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Education, Technology and Computer Science

  • ISSN

    2719-6550

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2021

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2(32)

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    51-60

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus