Zprostředkování výtvarného umění v doprovodných a vzdělávacích programech v galeriích a muzeích umění v Ústeckém kraji
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F22%3A43897149" target="_blank" >RIV/44555601:13430/22:43897149 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://studiascientifica.ku.sk/studia-scientifica-facultatis-paedagogicae-universitas-catholica-ruzomberok-4-2022/" target="_blank" >http://studiascientifica.ku.sk/studia-scientifica-facultatis-paedagogicae-universitas-catholica-ruzomberok-4-2022/</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.54937/ssf.2022.21.4.95-103" target="_blank" >10.54937/ssf.2022.21.4.95-103</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zprostředkování výtvarného umění v doprovodných a vzdělávacích programech v galeriích a muzeích umění v Ústeckém kraji
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje nabídku doprovodných a vzdělávacích programů realizovaných v letech 2015-2020 v galeriích a muzeích umění v Ústeckém kraji. Zabýváme se typologií nabízených programů - tím, jaké programy převažují a jak se jejich nabídka proměňuje napříč institucemi. Úžeji se zaměřujeme na konkrétní programy s vazbou na výtvarné umění a sledujeme jejich zastoupení v celkové nabídce. Zamýšlíme se nad otázkou, jaká je role výstavních institucí v oblasti neformálního uměleckého vzdělávání. Na vybraných případech blíže sledujeme potenciál programů pro rozvoj tvořivosti jejich účastníků.
Název v anglickém jazyce
Fine Art Mediation Accompanying and Educational Programs of Art Galleries and Museums in the Ústí Region
Popis výsledku anglicky
The paper presents the offer of accompanying and educational programs implemented in 2015-2020 in art galleries and museums in the Ústí Region (Czech Republic). We deal with the typology of offered programs - what programs predominate and how their offer varies across institutions. We focus more closely on specific programs related to the visual arts and monitor their representation in the overall offer. We consider the question of the role of exhibition institutions in the field of non-formal arts education. In selected cases, we closely monitor the potential of programs for the development of creativity of their participants.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae
ISSN
1336-2232
e-ISSN
—
Svazek periodika
21
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
95-103
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—