Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vyuití vybraných audiovizuálních prostředků ve výuce literatury na střední škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F23%3A43898249" target="_blank" >RIV/44555601:13430/23:43898249 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.grantjournal.com/issue/1202/PDF/1202spackova.pdf" target="_blank" >https://www.grantjournal.com/issue/1202/PDF/1202spackova.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vyuití vybraných audiovizuálních prostředků ve výuce literatury na střední škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek se zaměřuje na vyuití audiovizuálních prostředků jako efektivního nástroje ve výuce literatury na vybrané střední odborné škole. Primární snahou realizovaného výzkumu je snaha o integraci videí, podcastů a dalších audiovizuálních médií do výuky literatury, literárních děl a jejich významu. Průzkum zahrnuje výhody a výzvy spojené s tímto přístupem, zdůrazňuje jeho dopad na studenty a jejich porozumění literatuře. Jsou předkládány konkrétní příklady aktivit, které ilustrují efektivní vyuití těchto prostředků a podporují zapojení studentů do výuky literatury názornější formou prostřednictvím současných technologií. Samozřejmě vše je realizováno s ohledem na kompetence pedagoga, jeho schopnosti a dostupné technické monosti v rámci výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of selected audiovisual means in the teaching of literature at secondary school

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution focuses on the use of audiovisual means as an effective tool in the teaching of literature at a selected secondary vocational school. The primary aim of the research is to integrate videos, podcasts, and other audiovisual media into the teaching of literature, literary works and their meaning. The survey covers the benefits and challenges associated with this approach, highlighting its impact on students and their understanding of literature. Specific examples of activities are presented that illustrate the effective use of these resources and support the involvement of students in the teaching of literature in a more visual way through current technologies. Of course, everything is implemented considering the competence of the teacher, his abilities and the available technical possibilities within the teaching.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Grant journal

  • ISSN

    1805-062X

  • e-ISSN

    1805-0638

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    63-65

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus