Vyuití vybraných audiovizuálních prostředků ve výuce literatury na střední škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F23%3A43898249" target="_blank" >RIV/44555601:13430/23:43898249 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.grantjournal.com/issue/1202/PDF/1202spackova.pdf" target="_blank" >https://www.grantjournal.com/issue/1202/PDF/1202spackova.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vyuití vybraných audiovizuálních prostředků ve výuce literatury na střední škole
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek se zaměřuje na vyuití audiovizuálních prostředků jako efektivního nástroje ve výuce literatury na vybrané střední odborné škole. Primární snahou realizovaného výzkumu je snaha o integraci videí, podcastů a dalších audiovizuálních médií do výuky literatury, literárních děl a jejich významu. Průzkum zahrnuje výhody a výzvy spojené s tímto přístupem, zdůrazňuje jeho dopad na studenty a jejich porozumění literatuře. Jsou předkládány konkrétní příklady aktivit, které ilustrují efektivní vyuití těchto prostředků a podporují zapojení studentů do výuky literatury názornější formou prostřednictvím současných technologií. Samozřejmě vše je realizováno s ohledem na kompetence pedagoga, jeho schopnosti a dostupné technické monosti v rámci výuky.
Název v anglickém jazyce
The use of selected audiovisual means in the teaching of literature at secondary school
Popis výsledku anglicky
This contribution focuses on the use of audiovisual means as an effective tool in the teaching of literature at a selected secondary vocational school. The primary aim of the research is to integrate videos, podcasts, and other audiovisual media into the teaching of literature, literary works and their meaning. The survey covers the benefits and challenges associated with this approach, highlighting its impact on students and their understanding of literature. Specific examples of activities are presented that illustrate the effective use of these resources and support the involvement of students in the teaching of literature in a more visual way through current technologies. Of course, everything is implemented considering the competence of the teacher, his abilities and the available technical possibilities within the teaching.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Grant journal
ISSN
1805-062X
e-ISSN
1805-0638
Svazek periodika
12
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
63-65
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—