Výzkumná zpráva: smluvní výzkum (Speciálněpedagogické aspekty výuky Českého jazyka u cizinců)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F24%3A43898449" target="_blank" >RIV/44555601:13430/24:43898449 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkumná zpráva: smluvní výzkum (Speciálněpedagogické aspekty výuky Českého jazyka u cizinců)
Popis výsledku v původním jazyce
Výzkumná zpráva týkající se smluvního výzkumu posskytnutí společností DOCEO, s.r.o., České Budějovice. Výzkumná zpráva na 26 stranách prezentuje výsledky smluvního výzkumu, který se zaměřil na kvantitativní šetření u zahraničních studentů, studijících v České republice a na jejich sociální adaptabilitu. Projekt byl finalizován 28.června 2024 podepsáním předávacího protokolu o provedené realizaci projektu.
Název v anglickém jazyce
Research Report - Contract Research (Special Pedagogical Aspects of Teaching Czech Language to Foreigners)
Popis výsledku anglicky
Research report on contract research conducted by DOCEO, s.r.o., České Budějovice. The 26-page research report presents the results of the contract research, which focused on a quantitative survey of foreign students studying in the Czech Republic and their social adaptability. The project was finalised on 28 June 2024 with the signing of a handover protocol on the project implementation.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
26
Místo vydání
Ústí nad Labem
Název nakladatele resp. objednatele
DOCEO, s.r.o.
Verze
—