Hodnocení traumatických symptomů u dětí a adolescentů ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F24%3A43898495" target="_blank" >RIV/44555601:13430/24:43898495 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2024/08/16_tirpak_uhrinova_zimmermannova_ssf_3_2024.pdf" target="_blank" >https://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2024/08/16_tirpak_uhrinova_zimmermannova_ssf_3_2024.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.54937/ssf.2024.23.3.134-145" target="_blank" >10.54937/ssf.2024.23.3.134-145</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení traumatických symptomů u dětí a adolescentů ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zaměřuje na sebehodnocení traumatických symptomů u dětí ve věku od 8 do 16 let, které jsou v rámci nařízené ústavní nebo uloené ochranné výchovy umístěny do školských zařízení náhradní výchovné péče. Výzkum byl proveden pomocí standardizovaného dotazníku Hodnocení traumatických symptomů u dětí a dospívajících TSCC-A (Briere, 2022). Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, zjistit a porovnat rozdíly v sebehodnocení traumatických symptomů ve vybrané skupině na vzorku 101 dětí. Článek reflektuje klíčové aspekty související s tímto výzkumem.
Název v anglickém jazyce
Evaluation of Traumatic Symptoms in Children and Adolescents in School Facilities for Institutional and Protective Education
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on the self-assessment of traumatic symptoms in children from 8 to 16 years of age who, as part of institutional or protective education, are placed in substitute educational care facilities. The research was conducted using the standardized questionnaire Assessment of Traumatic Symptoms in Children and Adolescents TSCC-A (Briere, 2022). The aim of the research investigation was to determine, find and compare differences in the self-assessment of traumatic symptoms in the selected group on a sample of 101 children and adolescents. The article reflects the key aspects related to this research.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae
ISSN
1336-2232
e-ISSN
—
Svazek periodika
23
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
134-145
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—