Význam výukových a popularizačních videopořadů při přípravě budoucích učitelů chemie.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F01%3A00003093" target="_blank" >RIV/44555601:13440/01:00003093 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam výukových a popularizačních videopořadů při přípravě budoucích učitelů chemie.
Popis výsledku v původním jazyce
Je podána analýza využití videoprogramů ve výuce a dále jejich optimální struktura. Jsou zmiňována pozitiva i negativy videopořadů. Jako příklad populizačního videopořadu je uveden videopořad Kyselina sírová a její použití.
Název v anglickém jazyce
Importance of videoprogramms as a material didactic mediums and their usage in education.
Popis výsledku anglicky
Importance of videoprogramms as a material didactic mediums and their usage in education.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
Ostrava
Název nakladatele resp. objednatele
Ostravská univerzita
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—