Proč neplatí 0,999... < 1 ?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F08%3A00004192" target="_blank" >RIV/44555601:13440/08:00004192 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Why it is not true that 0.999... < 1?
Popis výsledku v původním jazyce
The contribution describes three basic obstacles preventing students from understanding the concept of infinite series in teaching of mathematics and provides the means to their removal.
Název v anglickém jazyce
Why it is not true that 0.999... < 1?
Popis výsledku anglicky
The contribution describes three basic obstacles preventing students from understanding the concept of infinite series in teaching of mathematics and provides the means to their removal.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
BA - Obecná matematika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F07%2F1026" target="_blank" >GA406/07/1026: Překážky ve fylogenetickém a ontogenetickém vývoji pojmu nekonečno</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
The Teaching of Mathematics
ISSN
1451-4966
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CS - Srbsko a Černá Hora
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—