Contribution to the development of functional thinking of students
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F09%3A00005817" target="_blank" >RIV/44555601:13440/09:00005817 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Ein Beitrag zur Entwicklung funktionalen Denkens der Studenten
Popis výsledku v původním jazyce
Der Vortrag beschreibt eine Funktionsschar, die einer konkretren Naturszenerie entspricht.
Název v anglickém jazyce
Contribution to the development of functional thinking of students
Popis výsledku anglicky
The contribution describes the parametric system of polynomial functions which answeres one nature scenery.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F07%2F1026" target="_blank" >GA406/07/1026: Překážky ve fylogenetickém a ontogenetickém vývoji pojmu nekonečno</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Beiträge zum Mathematikunterricht 2009 - Vortröge auf der 43.Tagung für Didaktik der Mathematik vom 02.03. bis 06.03.2009 in Oldenburg
ISBN
978-3-9811015-9-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
WTM Verlag Münster
Místo vydání
Münster
Místo konání akce
Oldenburg
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—