Conjecturing: An Investigation Involving Positive Integers
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F10%3A43883051" target="_blank" >RIV/44555601:13440/10:43883051 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Conjecturing: An Investigation Involving Positive Integers
Popis výsledku v původním jazyce
Here we demonstrate investigative approach and creation of conjectureswith the help of a problem. A conjecture is a statement which appears resonable, but whose truth has not yet been proved. Conjecturing forms the backbone of mathematical thinking and reasoning.
Název v anglickém jazyce
Conjecturing: An Investigation Involving Positive Integers
Popis výsledku anglicky
Here we demonstrate investigative approach and creation of conjectureswith the help of a problem. A conjecture is a statement which appears resonable, but whose truth has not yet been proved. Conjecturing forms the backbone of mathematical thinking and reasoning.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Teaching Mathematics II Inovation, new trends, research
ISBN
978-80-8084-645-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
59-68
Název nakladatele
Katolická univerzita v Ružomberku
Místo vydání
Ružomberok
Místo konání akce
Ružomberok
Datum konání akce
13. 9. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—