Nezadržitelně se vyvíjející terciér a kvartér
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F11%3A43883328" target="_blank" >RIV/44555601:13440/11:43883328 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nezadržitelně se vyvíjející terciér a kvartér
Popis výsledku v původním jazyce
Článek diskutuje možné přístupy ke školní výuce o tématu terciér. Upozorňuje na nedostatečnou pozornost věnovanou této problematice na středních i základních školách přesto, že se váže k většině našich každodenních aktivit. Nabízí příklady úkolů a aplikace do výuky o terciéru.
Název v anglickém jazyce
The Perpetually Evolving Tertiary and Quarternary Sectors of the Economy
Popis výsledku anglicky
The article discusses possible approaches to education about the issue on tertiary economical sector. It refers to insufficiant attention that is payed to the topic at secondary as well as elementary schools despite the theme ties to our everyday life. The article offers several examples for training of the theme.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Geografické rozhledy
ISSN
1210-3004
e-ISSN
—
Svazek periodika
21
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
12-13
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—