Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti měření obslužnosti základními školami na příkladu okresu Přerov

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F15%3A43886649" target="_blank" >RIV/44555601:13440/15:43886649 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://geography.cz/informace-cgs/wp-content/uploads/downloads/2015/04/icgs012015_kucerova_podmolikova_blaha.pdf" target="_blank" >http://geography.cz/informace-cgs/wp-content/uploads/downloads/2015/04/icgs012015_kucerova_podmolikova_blaha.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti měření obslužnosti základními školami na příkladu okresu Přerov

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem článku je prezentovat a zhodnotit několik metodických postupů, jak lze v území posuzovat obslužnost základními školami, včetně jejího kartografického vyjádření. Jako modelové území byl zvolen okres Přerov, v němž do současnosti přetrvává poměrně hustá síť základních škol, jak úplných devítiletých, tak zvláště neúplných venkovských škol. V článku je analyzována územní působnost a kapacita tamních škol s ohledem na jejich potenciál do budoucna. Je diskutováno a identifikováno několik hierarchickýchstupňů školských center.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilites of Measuring of Elementary School Service on the Examples of Přerov District

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the article is to present and evaluate several methodological techniques available to measure and cartographically depict the elementary school service in a region. The Přerov district in Moravia was selected as a study area. In the district,a relatively dense network of elementary schools is available, which is composed of either comprehensive nine-year schools, or particularly, small rural schools with only several grades. In the article the schools' incidence and capacity are analyzed with regard to their future potential development. Several hierarchical levels of school centers are discussed and identified.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GPP404%2F12%2FP374" target="_blank" >GPP404/12/P374: Institucionální spolupráce v regionech jako nástroj překonávání prostorových nerovností v přístupu k elementárnímu vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Informace České geografické společnosti

  • ISSN

    1213-1075

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    34

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    1-15

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus