Pohled učitelů na využití středoškolských učebnic zeměpisu Česka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F17%3A43892868" target="_blank" >RIV/44555601:13440/17:43892868 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216208:11310/17:10360403
Výsledek na webu
<a href="https://www.researchgate.net/publication/318281355_Pohled_ucitelu_na_vyuziti_stredoskolskych_ucebnic_zemepisu_Ceska" target="_blank" >https://www.researchgate.net/publication/318281355_Pohled_ucitelu_na_vyuziti_stredoskolskych_ucebnic_zemepisu_Ceska</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pohled učitelů na využití středoškolských učebnic zeměpisu Česka
Popis výsledku v původním jazyce
Článek v obecné rovině pojednává o funkcích učebnic ve vzdělávacím procesu. Představuje výsledky anketárního šetření mezi učiteli geografie na českých středních školách, jehož cílem bylo zjistit, zda, jak často a kdy jsou používány učebnice ve výuce tematického celku region Česká republika a s jakými učebnicemi se obvykle pracuje. Závěr článku obsahuje doporučení, jak postupovat při volbě vhodné učebnice.
Název v anglickém jazyce
Teachers' Perspectives on Using Secondary School Textbooks of Czech Geography
Popis výsledku anglicky
In a general sense, this article explores the function of textbooks in the educational process. It presents the results of a survey conducted among geography teachers at Czech secondary schools. The questionnaire examines whether, how often and when textbooks are used in teaching about the regions of the Czech Republic and which textbooks are normally used. The conclusion contains a recommendation on how to choose a suitable textbook.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA16-01003S" target="_blank" >GA16-01003S: Vizuální geografická informace a její role v geografickém vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Geografické rozhledy
ISSN
1210-3004
e-ISSN
—
Svazek periodika
26
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
10-11
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—