Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pohled učitelů na využití středoškolských učebnic zeměpisu Česka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F17%3A43892868" target="_blank" >RIV/44555601:13440/17:43892868 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11310/17:10360403

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.researchgate.net/publication/318281355_Pohled_ucitelu_na_vyuziti_stredoskolskych_ucebnic_zemepisu_Ceska" target="_blank" >https://www.researchgate.net/publication/318281355_Pohled_ucitelu_na_vyuziti_stredoskolskych_ucebnic_zemepisu_Ceska</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pohled učitelů na využití středoškolských učebnic zeměpisu Česka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek v obecné rovině pojednává o funkcích učebnic ve vzdělávacím procesu. Představuje výsledky anketárního šetření mezi učiteli geografie na českých středních školách, jehož cílem bylo zjistit, zda, jak často a kdy jsou používány učebnice ve výuce tematického celku region Česká republika a s jakými učebnicemi se obvykle pracuje. Závěr článku obsahuje doporučení, jak postupovat při volbě vhodné učebnice.

  • Název v anglickém jazyce

    Teachers' Perspectives on Using Secondary School Textbooks of Czech Geography

  • Popis výsledku anglicky

    In a general sense, this article explores the function of textbooks in the educational process. It presents the results of a survey conducted among geography teachers at Czech secondary schools. The questionnaire examines whether, how often and when textbooks are used in teaching about the regions of the Czech Republic and which textbooks are normally used. The conclusion contains a recommendation on how to choose a suitable textbook.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA16-01003S" target="_blank" >GA16-01003S: Vizuální geografická informace a její role v geografickém vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Geografické rozhledy

  • ISSN

    1210-3004

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    26

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    10-11

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus