Procesy integrace a sílící konkurence pokračují i v maloobchodě ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F02%3A00001834" target="_blank" >RIV/44555601:13510/02:00001834 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Procesy integrace a sílící konkurence pokračují i v maloobchodě ČR
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je věnován postavení základních obchodních subjektů na maloobchodním trhu v České republice. Analyzuje jejich ekonomickou situaci v současnosti a zaměřuje se na jejich vzájemnou konkurenci. Zvláštní pozornost se věnuje mezinárodním maloobchodním řetězcům a sítím, které jsou konfrontovány mezi sebou a s malými obchodními jednotkami, zejména pak se spotřebními družstvy. Je provedeno i nastinění rozvojových marketintových strategií, se zvláštním zřetelem na hypermarkety.
Název v anglickém jazyce
The Integration Processes and Strengthening Competition Continue also on the Retail Market in the CR
Popis výsledku anglicky
This article deals with a position of the important subjects on the Czech retail market. It aslo analyses their economical situation at present and focuses on the competition between these subjects - for example cooperatives and the international chainsand nets. The contribution also proposes a new development strategy of some retail systems, mainly international supermarkets and hypermarket chains.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-7044-446-0
Místo vydání
Ústí nad Labem
Název nakladatele resp. objednatele
Fakulta sociálně ekonomická UJEP
Verze
3
Identifikační číslo nosiče
80-7044-446-0