Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Procesy integrace a sílící konkurence pokračují i v maloobchodě ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F02%3A00001834" target="_blank" >RIV/44555601:13510/02:00001834 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Procesy integrace a sílící konkurence pokračují i v maloobchodě ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je věnován postavení základních obchodních subjektů na maloobchodním trhu v České republice. Analyzuje jejich ekonomickou situaci v současnosti a zaměřuje se na jejich vzájemnou konkurenci. Zvláštní pozornost se věnuje mezinárodním maloobchodním řetězcům a sítím, které jsou konfrontovány mezi sebou a s malými obchodními jednotkami, zejména pak se spotřebními družstvy. Je provedeno i nastinění rozvojových marketintových strategií, se zvláštním zřetelem na hypermarkety.

  • Název v anglickém jazyce

    The Integration Processes and Strengthening Competition Continue also on the Retail Market in the CR

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with a position of the important subjects on the Czech retail market. It aslo analyses their economical situation at present and focuses on the competition between these subjects - for example cooperatives and the international chainsand nets. The contribution also proposes a new development strategy of some retail systems, mainly international supermarkets and hypermarket chains.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    80-7044-446-0

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Fakulta sociálně ekonomická UJEP

  • Verze

    3

  • Identifikační číslo nosiče

    80-7044-446-0