Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metoda simulace jako efektivní nástroj konstruktivistické výuky cizích jazyků na vysokých školách nefilologického zaměření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F04%3A00002452" target="_blank" >RIV/44555601:13510/04:00002452 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metoda simulace jako efektivní nástroj konstruktivistické výuky cizích jazyků na vysokých školách nefilologického zaměření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se klade za cíl představit metodu simulace jako jeden z maximálně efektivních prostředků konstruktivistické cizojazyčné výuky na vysokých školách nefilologického zaměření. Metoda simulace rozvíjí odborné, cizojazyčné komunikativní a sociální kompetence studentů, a tím je lépe připravuje pro budoucí uplatnění na trhu práce. Další část příspěvku definuje základní elementy metody simulace a vyzdvihuje hlavní argumenty pro používání simulace ve výuce cizích jazyků.

  • Název v anglickém jazyce

    Simulation as an Effective Tool of Constructivist Foreign Language Instruction in Nonphilological Faculties

  • Popis výsledku anglicky

    This article is aimed at the presentation of the simulation as one of the most effective tools of constructivist foreign language instruction in nonphilological faculties. The simulation improves the position of students on the labour market through developing their professional, communicative and social competence in foreign languages.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F03%2F1347" target="_blank" >GA402/03/1347: Ekonomické aspekty rozvoje vzdělanosti v Ústeckém kraji</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výuka cizích jazyků v učitelských a neučitelských oborech na vysokých školách v ČR a SR

  • ISBN

    80-7044-596-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    90-93

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta UJEP

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    7. 9. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku