Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kvalita vzdělání versus kvalita ekonomická.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F05%3A00003172" target="_blank" >RIV/44555601:13510/05:00003172 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kvalita vzdělání versus kvalita ekonomická.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jedním z významných faktorů ekonomické konkurenceschopnosti je inovační potenciál země. Jeho klíčovými nositeli jsou tzv. hlavní tvůrci zdrojů. Špičkové světové ekonomiky se nejvíce vzdalují České republice právě ve schopnosti rozšiřovat tuto skupinu tvůrců inovací v dané populaci. Přechod původně industriálních zemí, kam byla ČR ? stejně jako Velká Británie ? zařazována, k tzv. vzdělanostním ekonomikám typu Finska či USA, se v ČR proto nerealizuje ani v rozsahu ani tak rychle, jak by bylo zapotřebí. Příčiny tohoto stavu, možnosti a předpoklady nápravy výběrově zmiňuje příspěvek.

  • Název v anglickém jazyce

    Quality of education versus quality of ekonomy

  • Popis výsledku anglicky

    One of the important factors of the economics? competitive ability is the country?s innovative potential. Its key bearers are so called main resources? creators. Prime world economics mightily move off the Czech Republic just in the ability of expandingof this group of innovations? creators in given population. That?s the reason, why the change of originally industrial countries, how was the Czech Republic - the same way the Great Britain was ? classified, to the so called cultural economics like in Finland or in the USA, isn?t realized neither in the required range, nor quickly enough. Reasons of this situation, possibilities and preconditions of the reformation are selectively mentioned in the contribution.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F03%2F1347" target="_blank" >GA402/03/1347: Ekonomické aspekty rozvoje vzdělanosti v Ústeckém kraji</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hodnocení kvality vysokých škol

  • ISBN

    80-7044-652-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    108-114

  • Název nakladatele

    UJEP Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    25. 1. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku