Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inovativní přístupy ve výuce cizích jazyků na vysokých školách nefilologického zaměření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F05%3A00003571" target="_blank" >RIV/44555601:13510/05:00003571 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inovativní přístupy ve výuce cizích jazyků na vysokých školách nefilologického zaměření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jedním ze záměrů terciárního sektoru, jakožto nejvyššího stupně vzdělávání, je též důraz na propojení odborných znalostí studentů se schopností komunikovat v cizím jazyce, což může výrazně přispět k jejichlepšímu uplatnění na trhu práce. Příspěvek se zabývá výukou odborného německého jazyka na vysokých školách nefilologického zaměření, především se opírá o důležitost využití aktivizujícíchmetod, zlváště simulace, při výuce odborné komunikace. Další část příspěvku je věnována charakteristice výzkumného projektu s několika dílčími výstupy, jehož cílem je aplikace optimálních metod komunikace do výuky odborné němčiny.

  • Název v anglickém jazyce

    Inovative Approaches in Teaching of Foreign Languages at Nonphilological Colleges

  • Popis výsledku anglicky

    Our tertiary sector, providing the highest level of education, accentuates among others the necessity to connect students´expert knowledge with their communicative competence in foreign languages. This may signifantly help students find their own place on the labour market. This article deals with various aspects of german for specific purposes taught in faculties of economics. Ic accentuates the importance of new teaching methods, such as "simulation",in foreign language professional communication. Thearticle is also focused on the presentation of our grant project and its main outcomes concerning the application of new communication methods in the above mentioned instruction.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Paidagogos - časopis pro pedagogiku a s ní související vědy

  • ISSN

    1213-3809

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    1-9

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus