Inovativní přístupy ve výuce cizích jazyků na vysokých školách nefilologického zaměření
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F05%3A00003571" target="_blank" >RIV/44555601:13510/05:00003571 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inovativní přístupy ve výuce cizích jazyků na vysokých školách nefilologického zaměření
Popis výsledku v původním jazyce
Jedním ze záměrů terciárního sektoru, jakožto nejvyššího stupně vzdělávání, je též důraz na propojení odborných znalostí studentů se schopností komunikovat v cizím jazyce, což může výrazně přispět k jejichlepšímu uplatnění na trhu práce. Příspěvek se zabývá výukou odborného německého jazyka na vysokých školách nefilologického zaměření, především se opírá o důležitost využití aktivizujícíchmetod, zlváště simulace, při výuce odborné komunikace. Další část příspěvku je věnována charakteristice výzkumného projektu s několika dílčími výstupy, jehož cílem je aplikace optimálních metod komunikace do výuky odborné němčiny.
Název v anglickém jazyce
Inovative Approaches in Teaching of Foreign Languages at Nonphilological Colleges
Popis výsledku anglicky
Our tertiary sector, providing the highest level of education, accentuates among others the necessity to connect students´expert knowledge with their communicative competence in foreign languages. This may signifantly help students find their own place on the labour market. This article deals with various aspects of german for specific purposes taught in faculties of economics. Ic accentuates the importance of new teaching methods, such as "simulation",in foreign language professional communication. Thearticle is also focused on the presentation of our grant project and its main outcomes concerning the application of new communication methods in the above mentioned instruction.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Paidagogos - časopis pro pedagogiku a s ní související vědy
ISSN
1213-3809
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
1-9
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—