Konstruktivismus v cizojazyčné výuce v podmínkách terciárního vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F06%3A00003573" target="_blank" >RIV/44555601:13510/06:00003573 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Konstruktivismus v cizojazyčné výuce v podmínkách terciárního vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Konstruktivismu, v současnosti jednomu z velmi diskutovaných směrů, ktery původně vychází převážně z přírodovědeckých a filozofických teorií, je v poslední době věnováno ve všech vědních oborech mnoho pozornosti. Přestože je některými autory vnímán a považován za vysoce teoretický směr či přístup, nachází své uplatnění i v aplikovaných vědních disciplínách, tedy i v didaktice cizích jazyků. Příspěvek se zabývá především současným pojetím konstruktivismu a pokouší se též nastínit možnosti uplatnění tohoto přístupu v podmínkách terciárního vzdělávání, konkrétně jeho začleněním do cizojazyčné výuky na vysoké škole.
Název v anglickém jazyce
Constructivism in Foreign Language Education
Popis výsledku anglicky
Constructivism is a new philosophical paradigm in humanistic sciences. This article describes why and how constructivist teaching approaches have become a popular topic in educational psychology.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Ekonomika, regiony a jejich výhledy
ISBN
80-7044-795-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
121-125
Název nakladatele
Fakulta sociálně ekonomická UJEP
Místo vydání
Ústí nad Labem
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—