Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Developing Intercultural Competences during the Language Tuition

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F13%3A43886511" target="_blank" >RIV/44555601:13510/13:43886511 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.412" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.412</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.412" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2014.01.412</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Developing Intercultural Competences during the Language Tuition

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Lessons of a foreign language are primarily designed to establish and develop communicative competences in the target language, but they are also a good opportunity to teach social, personal, interpersonal and intercultural skills. The problem of intercultural competences is discussed from the point of view of cultural differences, possible communication barriers, global education and the problematics of foreign language tuition, where model situations for trade and tourism could be practised and the knowledge about possible barriers could be presented.

  • Název v anglickém jazyce

    Developing Intercultural Competences during the Language Tuition

  • Popis výsledku anglicky

    Lessons of a foreign language are primarily designed to establish and develop communicative competences in the target language, but they are also a good opportunity to teach social, personal, interpersonal and intercultural skills. The problem of intercultural competences is discussed from the point of view of cultural differences, possible communication barriers, global education and the problematics of foreign language tuition, where model situations for trade and tourism could be practised and the knowledge about possible barriers could be presented.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.4.31.0074" target="_blank" >EE2.4.31.0074: Síť vzdělavatelů učitelů cizích jazyků NEFLT</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia Social and Behavioral Sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    1439-1443

  • Název nakladatele

    Elsevier Science BV

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Rome

  • Datum konání akce

    5. 2. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000335471201095