Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Společenská odpovědnost: od teoretických konceptů k firemní implementaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13510%2F14%3A43886148" target="_blank" >RIV/44555601:13510/14:43886148 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Společenská odpovědnost: od teoretických konceptů k firemní implementaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato práce přináší mezinárodní srovnání společenské odpovědnosti firem v České republice a v Turecku. V úvodní části je popsán koncept společenské odpovědnosti jako celek v široké teoretické základně a jsou vysvětleny možné způsoby jeho implementace a hodnocení v podniku. Je zde dále pojednáno o evropských iniciativách z oblasti společenské odpovědnosti a charakterizován sociálně-ekonomický profil ČR a Turecka v geografických, sociálně-demografických a ekonomických ukazatelích. Autoři uvádí některá významná zjištění komparace CSR v ČR a Turecku. Závěrem teoretické části kriticky hodnotí některé dosud provedené výzkumy zabývající se vnímáním společenské odpovědnosti z pohledu veřejnosti. Stěžejní místo publikace představuje její část opírající se o vlastní výzkum. Jsou zde zkoumány postoje českých a tureckých studentů ke společenské odpovědnosti dle výsledků dotazníkového šetření, které povedou k jednoznačné komparaci mezi národnostmi. V této části jsou také analyzovány případové studie

  • Název v anglickém jazyce

    Corporate Social Responsibility: From Theoretical Concepts to the Company's Implementation

  • Popis výsledku anglicky

    This work deals with an international benchmark of corporate social responsibility (here and after CSR) in two countries - Czech Republic and Turkey. The concept of CSR as a whole idea with a greater background is described in the theoretical part so asits implementation ways and evaluation at commercial companies. European initiatives within a CSR topic are taken into focus furthermore together with a social-economical profiles characteristic's benchmark in geographic, social-demographic and economicfigures. Authors present some important findings deduced from CSR comparison in Czech Republic and Turkey. At the end of this part the authors bring some critical points towards some researches concerning general society's perception of CSR done so far.The Crucial point of this work is its practical part based on the own research. This one concerns attitude of Czech and Turkish students towards the CSR based on questionnaire's results that leads to evident comparison between nationaliti

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7478-599-3

  • Počet stran knihy

    156

  • Název nakladatele

    Wolters Kluwer ČR, a. s.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy