Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv dětských pojetí v dimenzi transkulturního ošetřovatelství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13610%2F05%3A00003830" target="_blank" >RIV/44555601:13610/05:00003830 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv dětských pojetí v dimenzi transkulturního ošetřovatelství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Diplomovaná sestra z tohoto pohledu plní velmi důležitou funkci ? edukátora klientů. To ve smyslu preventivní péče, ale i péče kurativní. Je pro ni jistě důležité mít odborné znalosti o chorobě, které klientům sděluje. Značná pozornost odborných publikací je věnována způsobu, jakým má tyto informace klientům sdělovat. Článek akcentuje problematiku, jak dítě, klient sdělované přijímá.

  • Název v anglickém jazyce

    Effects of children approach in transcultural nursing

  • Popis výsledku anglicky

    From this point of view qualified nurse is also clients? educator in the sence of preventive care and even in treatment care. For nurse in this position is important to have professional knowledge of the illnesses, when talking to clients. Phenomenal attention of treatise is given to techniques, how to communicate informationes to clients. Article accentuates the problem of these details accpetance by children?s and adult clients.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogicko-psychologické aspekty dětských pojetí

  • ISBN

    80-7044-740-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    92-96

  • Název nakladatele

    Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    1. 1. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku