Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44961944%3A_____%2F17%3AN0000003" target="_blank" >RIV/44961944:_____/17:N0000003 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    CITY-KRIZ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Modul CITYkriz byl vytvořen pro výpočet kapacity a zejména střední doby zdržení na všech druzích křižovatek. Byl upraven tak, aby umožňoval opakované volání pro změněné intenzity dopravy.

  • Název v anglickém jazyce

    CITY-CROSS

  • Popis výsledku anglicky

    The CITY-CROSS module was created to calculate capacity and especially the mean time of delay at all junctions. It allows repeated calls for any changes in traffic volume.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20104 - Transport engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA04031217" target="_blank" >TA04031217: CITYEKOTRA - zpřesnění hodnocení ekonomické efektivity dopravních staveb v městském prostředí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    TA04031217_2017V004

  • Technické parametry

    Software, který umožňuje přesnější vyjádření ztrát z provozu na komunikacích dle typu křižovatky, uspořádání křižovatky, intenzity a skladby provozu na jednotlivých vjezdech do křižovatky

  • Ekonomické parametry

    Software nepřináší sám o sobě žádné ekonomické přínosy. Přínosy jsou zprostředkované vlivem možnosti lépe využít specifika křižovatek na posuzovaných trasách pozemních komunikacích a zpřesnit výpočet ekonomických přínosů nové výstavby metodou HDM-4.

  • IČO vlastníka výsledku

  • Název vlastníka

    EDIP s.r.o.