Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Příčné uspořádání dálnic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F02%3A%230000085" target="_blank" >RIV/44994575:_____/02:#0000085 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Příčné uspořádání dálnic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Akce Evropské unie COST 343 se zabývala hledáním optimálních postupů pro opravy a údržbu komunikací, a to jak z hlediska technologického, tak organizačního. Akce COST 343 se účastnilo 22 členských zemí COST. Národní projekt k uvedené akci COST 343 se zabýval optimalizací příčného uspořádání dálnic tak, aby co nejlépe vyhovoval při uzavírkách na dálnici. V ČSN 736101 ?Projektování silnic a dálnic? byla uvedena dvě možná uspořádání příčného řezu dálnic. Jedná se o kategorie D 26,5 a D 27,5. Kategorie D 26,5 neumožňuje zřízení dvou jízdních pruhů pro každý směr na jednom pásu dálnice v případě uzavírky druhého dálničního pásu. Kategorie D 27,5 toto řešení umožňuje

  • Název v anglickém jazyce

    Optimum Use of Cross Section of Highways

  • Popis výsledku anglicky

    The European Union COST 343 Action is targeted at finding optimum communications maintenance procedures with respect to both the technological and organizational perspective. 22 COST member states take part in the COST 343 Action. The national project contributing to the COST 343 Action represents an attempt to find optimum transversal arrangement of highways such that will be as suitable for closures of highway traffic as possible. The CSN 736101 "Road and highway designing? states two possible arrangements of cross section of highways: categories D 26,5 and D 27,5. The D 26,5 category does not enable creating two traffic lanes for either way in one direction of a highway if there is a closure of the other direction. The D 27,5 category allows this solution.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/OC%20343.10" target="_blank" >OC 343.10: Optimalizace příčného řezu dálnic z hlediska zvýšení bezpečnosti a hospodárnosti uzavírek při provádění údržby a oprav</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z konference Dialnica 2002

  • ISBN

    80-232-0208-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    44-46

  • Název nakladatele

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Podbánske

  • Datum konání akce

    1. 1. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku