Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodické zásady stanovení časových omezení dopravy v závislosti na překročení imisních limitů ve vybraných modelových regionech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F06%3A%230000398" target="_blank" >RIV/44994575:_____/06:#0000398 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodické zásady stanovení časových omezení dopravy v závislosti na překročení imisních limitů ve vybraných modelových regionech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V důsledku neustálého nárůstu dopravy, a to především ve městech a městských aglomeracích, se stává problematika znečištění ovzduší dopravou velmi závažným problémem jak v rámci České republiky tak i v evropském kontextu. Metodické zásady jsou založeny na stanovení emisního toku z dopravního proudu dané lokality, určení podílu jednotlivých kategorií vozidel v dopravním proudu, přiřazení emisního faktoru dané kategorii vozidel, modelování imisních koncentrací a stanovení intenzity dopravy, která nepovedek překročení imisních limitů.

  • Název v anglickém jazyce

    Methodological principles for transport time restriction determination in dependence on air quality limits violation in chosen model regions

  • Popis výsledku anglicky

    The issue of air pollution from traffic becomes significant problem not only in the Czech Republic but in the whole Pan-European region due to gradual increase of transport especially in cities and city aglomerations. Methodological principles are basedon emission flow from traffic calculations on selected locality, determination of separate car categories in the traffic flow, asignment of emission factor to the car category, air quality modeling and determination of traffic intensity that will not lead to air quality limits violation.

Klasifikace

  • Druh

    X - Nezařazeno

  • CEP obor

    DI - Znečištění a kontrola vzduchu

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů