Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodika k energetickému přístupu návrhu trasy a použitých technologií při výstavbě silniční komunikace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F07%3A%230000248" target="_blank" >RIV/44994575:_____/07:#0000248 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodika k energetickému přístupu návrhu trasy a použitých technologií při výstavbě silniční komunikace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Úspora energie je jeden z klíčových cílů energetické politiky Evropské unie. Efektivnější využívání energie přináší ekonomická i ekologická pozitiva. Téměř jedna třetina energie spotřebovaná v Evropské unii připadá na dopravní sektor. Z toho přibližně 80% způsobuje automobilová doprava. Jednou z možností, jak snížit spotřebu energie v sektoru automobilové dopravy, je zohlednit energetickou náročnost již při výběru trasy budoucí komunikace. Účelem metodiky je právě stanovení postupu pro posouzení energetické náročnosti výstavby silniční komunikace a následného provozu po ní.

  • Název v anglickém jazyce

    Metodology for energy aproach for traffic route proposal and technologies used on road construction

  • Popis výsledku anglicky

    Energy saving is one of the crutial goals of European Union energy policy. Energy more effective utilization bears economic and ecologic advantiges. Almost one third energy in EU is consumed in transport sector. Approximately 80 % of it is coused by automobile conveyance. Take into account energy intensity already during selection of future traffic route is one aproach to save energy in transport sector. The methodology purpose is just to determine the procedure for assessment of energy intensity for road construction and subsequent traffic on the road.

Klasifikace

  • Druh

    X - Nezařazeno

  • CEP obor

    AP - Městské, oblastní a dopravní plánování

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů