Zásady pro provádění obnovy (rekonstrukce) na pozemních komunikacích v České republice za krizových stavů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F10%3A%230000845" target="_blank" >RIV/44994575:_____/10:#0000845 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zásady pro provádění obnovy (rekonstrukce) na pozemních komunikacích v České republice za krizových stavů
Popis výsledku v původním jazyce
Zásady pro provádění obnovy (rekonstrukce) na pozemních komunikacích v České republice za krizových stavů stanoví podmínky a zásady pro obnovu (rekonstrukci) silniční sítě za krizových stavů. Metodika bude využita výhradně v situaci, kdy není možno využít platné předpisy určené pro rekonstrukci pozemní komunikace za běžné situace. Metodika doporučuje postupy pro činnost orgánů krizového řízení v dopravě za krizových stavů.
Název v anglickém jazyce
Principles for Application of Restoration (Reconstruction) of Roads in the Czech Republic during Critical Situations
Popis výsledku anglicky
Principles for application of restoration (reconstruction) of roads in the Czech Republic during critical situations provide conditions and principles for restoration (reconstruction) of road system during critical situations. The methodology will be used entirely in situations when it is not possible to use valid regulations for reconstruction of road system in routine situations. The methodology defines procedures for operation of state transport authorities during crises.
Klasifikace
Druh
N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem
CEP obor
AP - Městské, oblastní a dopravní plánování
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1F84C%2F083%2F030" target="_blank" >1F84C/083/030: Zvláštní podmínky pro provádění ochrany, údržby a obnovy na pozemních komunikacích v České republice za krizových stavů a opatření orgánů krizového řízení v dopravě k jejich stanovení prostřednictvím krizového informačního systému Ministerstva dopravy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
metodika krizové stavy
Číslo předpisu
—
Technické parametry
počet stran 37
Ekonomické parametry
Ekonomické parametry jsou obtížně vyčíslitelné. Tato metodika se uplatňuje pouze v případě krizových stavů v ČR, předpokládané úspory jsou v řádech mil. až 100 mil.
Označení certifikačního orgánu
Ministerstvo dopravy
Datum certifikace
—
Způsoby využití výsledku
C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů