Rizikové faktory na železničních přejezdech ve městech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F11%3A%230000892" target="_blank" >RIV/44994575:_____/11:#0000892 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rizikové faktory na železničních přejezdech ve městech
Popis výsledku v původním jazyce
Centrum dopravního výzkumu v.v.i. řešilo v letech 2008 ? 2009 pro Ministerstvo dopravy České republiky výzkumný projekt VaV č. F82A/088/130 ?Analýza a návrh opatření pro snížení nehodovosti na železničních přejezdech? (akronym AGATHA) [1]. Jedním z devíti tematických podprojektů (tzv. aktivit) AGATHA byl i soubor bezpečnostních inspekcí celkem 59 namátkově vybraných železničních přejezdů s různými typy zabezpečení a různým dopravním významem pozemní komunikace i dráhy.
Název v anglickém jazyce
Risk Factors on the Railway Crossings in the Towns
Popis výsledku anglicky
The Centre for Traffic Research v.v.i. solved in 2008 ? 2009 for the Ministry of Transport of the Czech Republic a research project AGATHA on the topic of analysis and proposal for measures to decrease the accident rate on railway crossings. One of the nine thematic subprojects was also the set of safety inspection of a total of 59 randomly selected railway crossings with various types of security and various traffic importances of roads and railways. As a result, a significant part of the risks is of trivial nature, its elimination does not require great financing and it is frequently predictable and also within common maintenance (e.g. removal of bushes preventing overview, traffic sign improvement, improvement of warning signs). Part of the deficitsmay not be eliminated easily, e.g. land obstacles preventing to have standard view, or unsuitable angles of road and railway crossing and so-called short passages.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Silnice Železnice
ISSN
1801-822X
e-ISSN
—
Svazek periodika
roč. 6
Číslo periodika v rámci svazku
—
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
34-36
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—