Metodika získání údajů o nadmořské výšce pro vybrané body kolejišť
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F11%3A%230000927" target="_blank" >RIV/44994575:_____/11:#0000927 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.cdv.cz/" target="_blank" >http://www.cdv.cz/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodika získání údajů o nadmořské výšce pro vybrané body kolejišť
Popis výsledku v původním jazyce
Metodika upřesňuje možné způsoby pořízení výškových údajů k referenčním kolejím železničních tratí s ohledem na reálně dosažitelné přesnosti jednotlivých variant měření a dále finanční a kapacitní předpoklady pro plnění úkolu. Účelem analýzy bylo poskytnout objektivní podklad pro rozhodování o pořízení výškopisných dat. Základním východiskem je, že požadavek na přesnost měření vychází z objektivních potřeb znalosti výškopisu pro krizové řízení operací na železnicích a v jejich blízkém okolí. Předpokládaná výškopisná data mají být implementována v celonárodních informačních a řídicích systémech určených pro podporu krizového řízení, nejsou tedy určena pro výstavbu informačních systémů určených pro správu majetku ani pro zpracování technických prováděcích projektů staveb na železnicích, i když se nevylučuje použitelnost vytvářených a spravovaných informací pro úvodní stavební studie nebo účelové projekty nebo situační generely
Název v anglickém jazyce
Methodology for obtaining elevation data for selected points of yards
Popis výsledku anglicky
The fundamental basis of the methodology is that the requirement for accuracy is based on objective knowledge of the elevation requirements for crisis management operations on the railways and their surroundings. Estimated elevation data to be implemented in national information and management systems, designed for mechanical support of crisis management, are not designed for building information systems for asset management, or for processing technical implementation of projects on railways construction, even when excluding the application of information generated and managed Preliminary studies on construction or utility projects or situational generals
Klasifikace
Druh
N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem
CEP obor
AP - Městské, oblastní a dopravní plánování
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/CG942-107-910" target="_blank" >CG942-107-910: Evidence prvků železniční dopravní cesty - vytvoření systémového prostředí pro popis, zveřejnování a aktualizaci územně vázaných dat za využití státního mapového díla a dalších garantovaných zdrojů.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
CG942-107-910/01/2010
Číslo předpisu
—
Technické parametry
Č.J.: 44/2012-520-TPV/1 ze dne 24. dubna 2012
Ekonomické parametry
Metodika nabízí ekonomické vyhodnocení všech dostupných metod měření výškového profilu železničních tratí a ekonomické parametry budou závislé na metodě použité správcem železniční tratě.
Označení certifikačního orgánu
Ministerstvo dopravy
Datum certifikace
—
Způsoby využití výsledku
C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů