Stanovení časové dostupnosti s využitím dopravního modelování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F12%3A%230000903" target="_blank" >RIV/44994575:_____/12:#0000903 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Stanovení časové dostupnosti s využitím dopravního modelování
Popis výsledku v původním jazyce
Metodický postup popisuje jak pomocí dopravního modelování evaluovat různé záměry v území a územně-plánovací dokumentaci, se speciálním zaměřením na možnosti podchycení rychlých změn v území. Metodiku doplnil soubor opatření, který uvádí možnosti omezenínegativních dopadů dopravy vzniklé v důsledku rozrůstání měst.
Název v anglickém jazyce
Determination of travel time using traffic modeling
Popis výsledku anglicky
This methodology describes how to use transport modelling for evaluation of various projects and landscape planning documents with the special focus on the possibility to cover fast changes in the suburb areas. This methodology has an appendix with the set of measures which helps to prevent the negative impacts of a traffic resulting from urban sprawl.
Klasifikace
Druh
N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem
CEP obor
AP - Městské, oblastní a dopravní plánování
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
Metodika dopravní modelování
Číslo předpisu
36/2012-520-TPV/1
Technické parametry
36/2012-520-TPV/1
Ekonomické parametry
Stanovení ekonomických nákladů a přínosů, které aplikace metodiky bude vyžadovat/přinese nelze jednoznačně stanovit. Náklady na straně zpracovatele představují zvýšené nároky na zpracování vstupních údajů. Obdobně obtížné je vyjádřit přímé ekonomické přínosy, neboť přínos metodiky spočívá zejména ve zkvalitnění rozhodování z hlediska využití území a ekonomických aktivit v něm, s cílem návrhu environmentálně šetrného a energeticky úsporného dopravního systému.
Označení certifikačního orgánu
Ministerstvo Dopravy ČR
Datum certifikace
—
Způsoby využití výsledku
C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů