Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Stanovení časové dostupnosti s využitím dopravního modelování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F12%3A%230000903" target="_blank" >RIV/44994575:_____/12:#0000903 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Stanovení časové dostupnosti s využitím dopravního modelování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Metodický postup popisuje jak pomocí dopravního modelování evaluovat různé záměry v území a územně-plánovací dokumentaci, se speciálním zaměřením na možnosti podchycení rychlých změn v území. Metodiku doplnil soubor opatření, který uvádí možnosti omezenínegativních dopadů dopravy vzniklé v důsledku rozrůstání měst.

  • Název v anglickém jazyce

    Determination of travel time using traffic modeling

  • Popis výsledku anglicky

    This methodology describes how to use transport modelling for evaluation of various projects and landscape planning documents with the special focus on the possibility to cover fast changes in the suburb areas. This methodology has an appendix with the set of measures which helps to prevent the negative impacts of a traffic resulting from urban sprawl.

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

  • CEP obor

    AP - Městské, oblastní a dopravní plánování

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Metodika dopravní modelování

  • Číslo předpisu

    36/2012-520-TPV/1

  • Technické parametry

    36/2012-520-TPV/1

  • Ekonomické parametry

    Stanovení ekonomických nákladů a přínosů, které aplikace metodiky bude vyžadovat/přinese nelze jednoznačně stanovit. Náklady na straně zpracovatele představují zvýšené nároky na zpracování vstupních údajů. Obdobně obtížné je vyjádřit přímé ekonomické přínosy, neboť přínos metodiky spočívá zejména ve zkvalitnění rozhodování z hlediska využití území a ekonomických aktivit v něm, s cílem návrhu environmentálně šetrného a energeticky úsporného dopravního systému.

  • Označení certifikačního orgánu

    Ministerstvo Dopravy ČR

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů